.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ساری از مدیران کم کار
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی معتقد است: هنوز تعدادی مدیران کم کار در استان وجود دارد که از تعدادشان کاسته نشده است. این مدیران که ذاتا بی تکفل و کم کار هستند هنوز در مازندران ...
انتقاد نماینده ساری از مدیران کم کار

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی معتقد است: هنوز تعدادی مدیران کم کار در استان وجود دارد که از تعدادشان کاسته نشده است.

سید رمضان شجاعی کیاسری افزود: این مدیران که ذاتا بی تکفل و کم کار هستند هنوز در مازندران، حضور فیزیکی داشته و نبودشان تاثیری بر توسعه استان نیز نخواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم تذکرات متعدد نمایندگان، مدیران ارشد استانی و کشوری، این مدیران همچنان ساز خود را می زنند و بی تکلف و بی برنامه در استان سیر می کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در عین حال با اشاره به افزایش نظارت نمایندگان بر کارکرد مدیران استان تصریح کرد: تعداد کثیری از مدیران با تذکر، همراهی و تعامل مدیران مرتبط استان، دارای کارنامه قابل قبول تری نسبت به گذشته شدند.

ترافیک معضل رفع نشده مرکز مازندران

شجاعی کیاسری بیان داشت: هنوز بسیاری از معضلات ترافیکی مرکز استان و شهرهای مازندران، عدم مکانیزاسیون محصولات کشاورزی، ساماندهی غیرصحیح سواحل دریا و استفاده ناصحیح از منابع طبیعی و جنگل به عنوان حلقه های پیش روی عدم توسعه یافتگی مازندران محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه مازندران تا رسیدن به شرایط مطلوب هنوز فاصله زیادی دارد اظهار داشت: لیاقت و شایستگی این استان هنوز برای بسیاری از دولتمردان ناشناخته باقی مانده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه بسیاری از چالش های فرهنگی استان طی سالهای اخیر هنوز رفع نشده است خاطر نشان کرد: به واسطه ساماندهی نامناسب دریا، این موهبت خدادادی اکنون به یک معضل اجتماعی در ساحل تبدیل شده است.

بانک اطلاعاتی مشاهیر مازندران نداریم

شجاعی کیاسری تاکید کرد: مشاهیر مازندران در استان فراوان بوده که به واسطه نبود بانک اطلاعاتی شناسایی مشاهیر و فرزانگان استان، این ارجمندان مورد مغفول واقع شده اند.

وی افزود: ظرفیت های بسیار فراوانی در حوزه گردشگری مازندران بوده که هنوز بالقوه است که باید تقویت شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل زیرساخت های فرودگاه ساری اظهار داشت: باید تعریف بین المللی بودن فرودگاه ساری به صورت کیفی نمود عینی داشته باشد.

افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه ساری

وی خاطر نشان کرد: در مذاکراتی که با مسئولان ایرتورهای دولتی و خصوصی کشور داشتیم مقرر شد پروازهای تهران از روزی یک دفعه در شب به دو مرتبه در صبح و شب تغییر یابد.

شجاعی همچنین افزود: تعداد پروازهای مستقیم ساری به مشهد را افزایش خواهیم داد و ایجاد خطوط پروازی جدید از ساری به اصفهان، کیش و سایر نقاط کشور را در برنامه داریم.

مازندران دارای 12 نماینده در خانه ملت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1389
می تونم بپرسم چرا شما تریبون شجاعی شدید .
راستی نمی تونستید خبری از تودیع و معارفه فیاضی بزنید خیلی نمک نشناسید
مسعود 26 دي 1389
شجاعی افتخار مازندران وبه بودن او باید بالید
شهروند 26 دي 1389
آقای شجاعی به خیال خودشان خیلی پر کار هستند؟ فکر میکنم اینبارمردم ساری باید در مورد انتخاب خود تجدید نظر کنند.
نا شناس 26 دي 1389
مدیران کم کار درحوزه فرهنگ را شناسایی کنید
سیدرحیم 27 دي 1389
ماشاالله به آقای شجاعی که این روزها پرکارند.والبته خدا رو شکر که دغدغه فرهنگ هم دارند!.....دست مریزاد.زنده باد دوباره انتخاب شدن!!!!! تو رو بخدا دست بردارید از سر فرهنگ وهنر که ما را به خیر شما ودیگر اهالی سیاست امیدی نیست شر مرسانید.......
عباس 27 دي 1389
سلام منظور این دانشجوی ارمنستان "نماینده محترم ساری" مدیرانی که خودش منصوب کرده هست. یه خورده خجالتی هست نمی تونه منظورش شفاف اعلام کنه. خدا عاقبت این استان ختم به خیر کنه که مسئولینش نوبخت منابع طبیعی، شریعت نژاد فنی وحرفه ای، نعیمی بنادر و این تحفه جدید آموزش وپرورش امیری و ... باشه.
نا شناس 27 دي 1389
جناب دكتر شجاعي عزيز راستي چند تا از اين مديران با واستگي حضر تعالي بر كرسي مديريت نشستند وقتي مديري احساس كند گرين كارت دارد ديگر چرا بايد به خودش زحمت بدهد جناب دكتر عزيز وقتي قانون در انتصاب مديران موثر نباشد حتما حاشيه امن ايجاد خواهد شد حرف شما ها حرف پدري است كه عنان اختيار فر زندانش از دستش در رفته تا زماني كه براي انتصاب نه اتخاب مدير شاخص نداشته باشيم اين پديده بسيار طبيعي است بخشدار وزارت كشوري به وسيله حضر تعالي جابجا شده يا معلم به جايش مي نشيند يا كا مند فلان كار خانه كه اگر اين بند گان خدا بخا هند كار هم بكنند نمي توانند.لذا پيشنها مي گردد بجاي مقصر گشتن اگر دل مان براي مملكت سوخته و يا به فكر آبروي نظام و رييس محتر م جمهور و مقام عظماي ولايت هستيم بيائيم يا درذانتصابات به قوانين موجود وفادار مانده ويا قاعده درستي را ترسيم نمائيم . يا علي
نا شناس 27 دي 1389
بفرمایید شما که خیلی به پر کاری علاقه دارید چرا اجازه نمی دین کسی به شما نطارت کنه حتی فرمایش رهبری رو هم در خصوص طرح نظارت بر مجلس زمین گداشتید البته چون برای شما ضرر داشت عیبی نداره بعدا اگر یه حرف رهبری که برای شما سود داشته باشه رو خوب عمل می کنید تا جبران این بشه تازه اونوقت بوق و کرنا می کنید که ما تابع ولایتیم
نا شناس 27 دي 1389
باید به کامنت بالایی بگم اشتباه فکر کردید مردم ساری تازه نماینده ای که لیاقت نمایندگی اونا رو داشته باشه پیدا کردن اگر شما سیاست زده ها بگزارید
نا شناس 27 دي 1389
با سلام
چند سوال ونکته از آقای شجاعی وامانت وشهامت مدیر این پایگاه!
1- آقای شجاعی شما خود چه مقدار حضور مفید در مجلس دارید؟ مشروح مذاکرات مجلس در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود آیا می توان حضور جدی شما را در این مقوله یافت؟
2- منظور از کم کاری چیست؟آیا اگر باب میل شما رفتار نکردند کم کارند؟
3- گمان می کنم کم کاری آن است که فردی که تازه پذیرش دکتری گرفته آن هم در تاجیکستان خود را دکتر بخواند!
4- کاش مردم بدانند که برخی افراد چگونه درصدد گرفتن مدرک دکتری هستند آن هم با نوشتن رساله درباره امیر پازواری آن هم در تاجیکستان!
5- بنده شهروند ساروی هستم ومتاسفم از این امر چراکه این شهر هیچ شباهتی به یک مرکز استان ندارد ولی آقایان برای آن که منتی بر سر مردم بگذارند تعداد شهرستان ها را تکثیر می کنند؟!
رمضان درزي خلردي 27 دي 1389
يكي از محاسن دكتر شجاعي نماينده محبوب شهرستان ساري ، نماينده بسيار پي گير و مردمي هستند بنده خوداز نزديك شاهد هستم هر هفته ايشان با مردم حوزه انتخابيه خود آن هم با حضور مديران استاني و شهرستاني تا پاسي از شب نشستي دارند در جهت بررسي و رفع مشكلات مردم ( دكتر شجاعي در مجلس ، استان و شهرستان نماينده اي توانمند و كارآمد هستند مطمئن باشيد مردم فهيم ساري بار ديگر جواب خوبي ها را مي دهند) درزي خلردي
نا شناس 27 دي 1389
میخواستم بدونم این آقایون واقعا دلسوز ......!!!تا الان کجا بودند که هر چی به انتخابات مجلس نزدیک میشیم فعالیت اونها بیشتر میشه.
یکی میخواد تیم لیگ برتری بیاره،یکی میخواد نساجی راه اندازی کنه،یکی میگه آقایون کم کارند،بعضی ها هم مثل آقای سناتور.......... که اصلا کاری به کار کسی ندارند.
راستی جناب رمدانی بهتر بود خبر کاملی از مراسم آقای فیاضی منعکس میکردید.چون فقط یه ایثارگر بود و مهمتر از اون همشهریمون.
با تشکر یکی از دوستان شما
نا شناس 27 دي 1389
واقعاکه سیاست بدرومادرندارد.
نا شناس 27 دي 1389
اقای شجاعی هر چند میدانم به این حرفها کاری نداری و دلسرد نمی شوی اما خواستم بگویم خدا قوت همیشه کسانی هستند که دهنشون الکی بازه
نا شناس 27 دي 1389
آقای شجاعی تازه رسیدی به حرف ما آموزش و پرورش ناحیه 2 و تعاون بخشداری ها و... که همه از طرف شما انتخاب شده اند پر توان و به اصطلاح نخبه هستند !
نا شناس 27 دي 1389
آقای عزیز که نوشتی تاجیکستان : "ارمنستان" دارند دکترا می گیرند
نایب الله اصغری 27 دي 1389
تلاش کنیم حرمت رسانه را حفظ کنیم با زدن خبری حسن نیت نشان داده و ولی در ارایه کامندها انصاف را در نظر نگیریم دکتر شجاعی صندلی مجلس را به صندلی فریاد تبدیل کرد زیا که مردم از اینچنین انتظار داشتند و لذا نباید با انتشار کامندهای مایوس کننده موتور حرکت سازندگی ساری را کند کنیم
نا شناس 27 دي 1389
مثل اینکه هر چی به زمان انتخابات نزدیک می شویم پروژه های دهان پر کن هم بیشتر می شود.به خدا زشته. بییایید به جای می شود ،در آینده،می آیدو....بگوییم انجام شد،پایان یافت،اجرایی شدو....آقای شجاعی ؛باور بفرمایید من فقط دلم به حال شهرم می سوزه.من حتی به آقای یوسف نژاد هم بخاطر تکه پاره کردن ساری هم انتقاد شدید دارم.جناب شجاعی در تمامی مراکز استانها به فکر تقویت مرکز استان هستند وتوسعه آن ولی در ساری برعکسه.این به چه کسانی مربوط می شه؟جناب شجاعی این مطالبی که گفتید بسیار خوبه ولی بین حرف تا عمل خودتون بهتر از من میدونید که خیلی فاصله است.جناب شجاعی شمادونفر غیر از نماینده ساری به یک نوعی نماینده مرکز مازندران هم هستید؛واقعا آیامی دانید که چه اتفاقاتی دراین استان درحال رخ دادن هست؟خواهش میکنم به عنوان یک ساروی که کاری به باند وحزب وچپ وراست و....نداره یک کمی دلتون به حال شهر ساری بسوزه.این 4سال و4سالها مثل برق وباد می گذره .اون چیزی که از شما نمایندگان تو ذهن مردم می مونه عملکردتونه.








ژ
نا شناس 27 دي 1389
یقینا منظورشون مدیران غیر ساروی است ،بالاخره مدیر آموزش و پرورش را کله پا کردی ببینیم بعدی کیه ؟ ولی آقای شجاعی تورو خدا سعی کن مدیر با سابقه بیاوری 14 ساله خدمت بعدا برای خودش و شما مشکل درست می کند.
نا شناس 28 دي 1389
آقایی که ندانسته روی مسند قضاوت میشینی بهتر است تحقیقی در مورد سابقه کار مدیر کل محترم داشته باشی بعد روی صندلی تکیه بزنی اینطور قضاوت شما بسیاری از بی گناهان رو با بی اطلاعی خود بر طناب دار کشیدی خداوند به شما بینش همراه با حوصله عنایت فرماید.
نا شناس 28 دي 1389
سوالی از آقای رمدانی دارم (ضمن احترامی که برای آقای یوسف نژاد قائلم) آیا همه این کامنتها بر علیه آقای شجاعی را مردم قدر شناس ساری زده اند یا شما برای جو سازی زده اید . من یقین دارم مردم ساری فهیم و قدر شناس هستند و می دانند که آقای دکتر شجاعی در شعار های انتخاباتی اولا نگاهش به پیشرفت کشورش بود و ثانیا در مقام اعتلای این استان طبق برنامه چشم انداز بیست ساله نگاه کلان داشت و دارد البته در مسئله پیشرفت شهری علی الخصوص ساری که حوزه انتخابیه ایشان است نگاه ویژه ای دارد . به نظر بنده همه این شعارها از اول انتخاب شدن ایشان تابحال جزء اصول کار ایشان است و او همیشه به آنها تاکید دارد آیا نماینده نمی تواند به مدیران کشوری و استانی و شهری تذکر دهد؟ اگر می تواند پس چرا اینهمه مسائل خصوصی ایشان را از طریق این رسانه به غلط نمایش می دهید؟
نا شناس 28 دي 1389
سلام ، من کاری به آقای شجاعی ندارم ، ولی حرفشان در مورد بخش کشاورزی و ضرورت بازنگری در مدیریت کلان استان بعنوان یک کارشناس کاملا صحیح می دانم . لطفا مجمع نمایندگان همکاری بفرمایند .
نا شناس 28 دي 1389
شما نماینده ساری به وعده های خود به مردم ساری عمل کردید حذف تدریجی مدیران غیر ساروی در مدیریت استان و جایگزین کردن اشخاص ساروی .. آخریش هم سازمان آموزش و پرورش بود.
m.p 28 دي 1389
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت نماینده شایسته مردم ساری جناب اقای دکتر شجاعی ودست اندر کاران سایت شمال نیوز ـدر جواب سارویهای عزیز که باب انتقاد را از دکتر شجاعی باز کردند باید عرض کنم که طبق شناختی که دارم ایشان نمونه یک کردان کاردان میباشند سعی کنیم حداقل ایشان را از دست ندهیم وحامی ایشان باشیم در جهت آبادانی ساری ......
سید. مجتبی.پ
نا شناس 28 دي 1389
آقای دکتر شجاعی محبوب ما بابلی هاست شما ساروی ها لیاقت چنین نماینده ای را ندارید ای کاش ایشان نماینده بابل بود . من ایشان را که در صدا و سیمای مازندران بودند می شناسم
رضا 29 دي 1389

آقای شجاعی از یاد خدا غافل نشو ، که گندم از گندم برویید ، جو ز جو.
از مکافات عمل غافل مشو.
محسن 29 دي 1389
آن آقایی که مدعی بابل بودن هست جای ؟ هست.
ولیکن با فرض بابلی بودنش عرض می شود که تعریف کردنش پیشکش.خیلی ... تشرف دارید.و اگر هدفت تخریب دکتر است کور خوندی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.